تماس با ما و پشتیبانی - اینستا ربات
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

تماس با واحد پشتیبانی اینستا ربات

پشتیبانی 24 ساعته پیج اینستاگرام شما توسط مشاوران حرفه ای وب سایت اینستا ربات جهت افزایش قدرت واقعی پیج شما. اینستا ربات همیار پیج اینستاگرام شماست.

تمام سعی ما در اینستا ربات این است که، سایت به گونه ای طراحی شود که تمام نیاز ها و سوالات شما عزیزان را پاسخگو باشد. اما تیم مشاوران و پشتیبانی سایت همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شماست. لذا چهار روش برای ارتباط با واحد پشتیبانی تعریف کرده ایم که بسته به نیاز میتوانید یک روش را انتخاب نمایید:

پشتیبانی آنلاین

در هر صفحه از سایت که باشید ربات اینستاگرام می توانید با واحد پشتیبانی به صورت چت و متن همان لحظه صحبت کنید. پشتیبانی آنلاین در پایین ترین قسمت صفحه مرورگر ربات اینستاگرام شماست. با کلیک روی آن، برای شروع گفتگو ابتدا ایمیل و سوال مربوطه را تایپ نموده و روی “شروع گفتگو” کلیک کنید.

توجه داشته باشید پشتیبانی آنلاین همه ربات اینستاگرام روزه از ساعت 9 الی 17 به جز ایام تعطیل آماده پاسخگویی افزایش فالوور به سوالات و مشکلات شماست. چنانچه در خارج از این تایم پیامی ارسال کنید در اولین روز کاری بعد، پاسخ به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

.

تماس تلفنی

 

شما عزیزان می توانید همه روزه با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید. افزایش فالوور تیم مشاوران سایت آماده ارائه هرگونه راهنمایی به شما می باشد.

09356188272

09183175183

کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام اینستا ربات ضمن بهره مندی ربات اینستاگرام از بهترین آموزش ها در زمینه پیشبرد ربات اینستاگرام اهداف خود در اینستاگرام، از تخفیف های مناسبتی و ویژه اینستا ربات اطلاع خواهید یافت. همچنین با کلیک روی “ارتباط با تلگرام اینستا ربات” به صورت مستقیم با مدیریت اینستا ربات چت کنید.

 

فرم تماس با ما

یکی دیگر از راه های ارتباط با ما پر کردن فرم تماس ربات اینستاگرام همین بخش می باشد. ما هر روز تمام پیام هایی که از طریق این فرم ارسال می شود را بررسی و پاسخ خواهیم داد. بهترین روش برای ارائه پیشنهادات و انتقادات، استفاده از این فرم می باشد.

 

لینک مطلب:

تماس با ما و پشتیبانی - اینستا ربات





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور , ربات اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: